keskiviikko 18. tammikuuta 2012

Pieniä vaatteita, taas..

Me ollaan vietetty taas muutama ihana Juhon vapaapäivä tekemättä oikeastaan mitään ihmeellistä. Haettiin Heburgerilta ruokaa, katsottii  telkkaria, tehtii  ruokaa, pestiin kauheat kasat pyykkiä, käytiin pulkkailemassa ja riehuttiin Karrin kanssa, joka on muuten viettänyt viimepäivät lähes kokonaan alasti(no vaippa päällä kuitenkin). 
Karri siis vihaa pukemista yli kaiken. Joka ikinen kerta kun se käsi pitää työntää hihaan tai jalka lahkeeseen, tulee itku. Karri on myös oppinut avaamaan vaipan ja kiskomaan avatun vaipan pois. Alastomana Karri on jotenkin paljon iloisempi ja villimpi, joten mun maalaisjärkeni sanoo että mitäs sitä turhaan kiusaamaan ja pukemaan jos ei mihinkään olla menossa eikä tännekään ole ketään tulossa. Eiköhän se vielä joskus opi vaatteissa viihtymäään.

Vaatteista tulikin mieleen, että tein taas tänään inventaariota lipastoon. Karrin lipastossa on tällähetkellä aika vähän vaatteita, tosin mä olenkin sitä mieltä että mielummin vähän ja laadukasta, kuin 50 nukkaista ja venynyttä.
Rupesin vaan miettimään, että mitä ihmettä mä teen noilla pieneksi jääneillä vaatteilla, jotka kaikki ovat erinomaisessa kunnossa. Pienet vaatteet ovat siis kokoa 62, 68 on tällä hetkellä sopiva, mutta varmaan kuukausi-puolitoista niin ovat pieniä. Toisaalta haluaisin säästää mahdollisia tulevia lapsia varten, mutta toisaalta uskon haluavani ostaa seuraavalle ihan omat vaatteensa kuitenkin...Muutaman rakkaimman varmasti vain säästän. Ja entä jos seuraavaa ei tulekaan? Tai on tyttö (vaikka Karrin vaatteet on kyllä 90% unisex)? Tai syntyy joskus 10v päästä jolloin tämän ajan vaatteet on sou läst siisön? Tai syntyy juuri vastakkaisena vuodenaikana?
On se hankalaa.






8 kommenttia:

  1. Voi toi neulehaalari on niin ihana. Ja tietysti poika myös :) Valloittava!

    On kyllä aina yhtä ikävää viikata niitä pieniä vaatteita varastoon. Miks lapset kasvaa niin äkkiä..

    VastaaPoista
  2. Mä aion ostaa seuraavalle lapselle kaikki omat vaatteet, oon näitä Avan pieniä myynyt eteenpäin huutonetissä ja fb-kirppiksillä :)

    VastaaPoista
  3. Toi neulehaalari on kyllä ihana juu, kuuluu varmasti niihin "rakkaimpiin säästettäviin" :).
    Huuto.nettiä mä mietin, mutta tulin siihen tulokseen etten jaksa lähteä siihen rumbaan. En ole koskaan ostanut sieltä mitään, enkä myynytkään, ja jostain syystä mua ärsyttää koko paikka! Esimerkiksi se, että jos mä etsin vaikka Marimekkoa, niin joku myy siellä jotain Lindexin kolttua ja tageissa on silti marimekko! Sitten kuvaus on tyyliin "ihana marimekko-tyylinen hienostelumekko, meidän Jenna rakasti tätä!!!!!1!!!!!"...Kun jos mä etsin marimekkoa, mä haluan marimekkoa enkä lindexin marimekko-tyylistä...:)

    VastaaPoista
  4. oon säästänyt kolmelta lapselta yhteensä sellasen äp-laatikollisen. vaikka kuinka säästelisi, niin aina tulee kuitenkin ostettua uutta.

    VastaaPoista
  5. Karri on kyllä niin suloinen poika :)

    VastaaPoista
  6. Minttu: Eikö olekin :)

    Zallaa: No sitäpä mä mietinkin, että uusia tulee osteltua kuitenkin. Muutaman rakkaan haluan jokatapauksessa säästää jos ei seuraavien käyttöön, niin edes kymmenen vuoden päästä kyynel silmäkulmassa nuuhkimiseen ;)

    Anonyymi: :)

    VastaaPoista
  7. Karrin kuvia ei vaan voi katella hymyilemättä :)

    VastaaPoista